Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Politička klima u Crnoj Gori gora i ostrašćenija nego u vreme referenduma, a medijska scena prljavija čak i od one u Srbiji

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 septembar 2015 18:02
Tačno.....u centar
Nekoliko godina, praktično još od predreferendumskog vremena, nisam iz veće blizine pratio zbivanja u Crnoj Gori i moram priznati da sam dosta neprijatno iznenađen zatečenim stanjem. Zapravo, čini mi se da je politička klima danas još gora i ostrašćenija nego u to vreme.
Preporuke:
60
10
2 četvrtak, 10 septembar 2015 18:43
Cviko
U situaciji, ovako kako je opisao G-din Đorđe Vukadinović, nešto mora da pukne. Evo raspop Dedeić je izveo "počasni udarac". Bitka je počela. Za "EU-tanaziju" su oni Crnogorci koji očekuju da će ulaskom u istu dobiti nešto. Da, da dobiće, kako da ne. "EU-tanazija" puca po šavovima, njih mrzi da beru grožđe a kamoli da krpe ono što se okrpiti ne može.
Preporuke:
63
12
3 četvrtak, 10 septembar 2015 18:44
Mikarić Zoran
Đorđe je dirnuo u osinje gnezdo.

Hrabro, kao i uvek.


Razne bebe sikću od besa :)
Preporuke:
75
12
4 četvrtak, 10 septembar 2015 19:15
Dule
Današnja država Crna Gora je suštinski fašistička.
Preporuke:
88
11
5 četvrtak, 10 septembar 2015 19:40
ob4cl
Dolaze jos crnja vremena u NDCG.
Preporuke:
70
5
6 četvrtak, 10 septembar 2015 19:51
freni i zui
"Mi smo prezentovali jedno istraživanje koje po svojoj formi i metodologiji potpuno odgovara profesionalnim standardima. "

Međutim, Crna Gora, ne samo po svojoj formi i suštini, nego i po broju stanovnika, ne odgovara nikakvim standardima.

Dragana Kadović! Hm. Ko je ta individua?!
Preporuke:
43
6
7 četvrtak, 10 septembar 2015 20:47
ob4cl
Krecu sendvicari.
Preporuke:
45
3
8 četvrtak, 10 septembar 2015 21:07
ZR
Prave srpske snage u CG su nažalost svedene na Srpsku listu, Narodnu stranku i Srpsku radikalnu stranku i tužno je da sve one pojedinačno imaju svega 1-2%.

Nadam se da će biti toliko pametni da naprave koaliciju i tako uđu u crnogorski parlament, jer odavno nema iskrenog srpskog glasa.
Preporuke:
43
4
9 četvrtak, 10 septembar 2015 22:30
to je to
U Crnoj Gori je sve počelo i iz Crne Gore će, ako Bog da, da krene oporavak, ili konačna propast.
Preporuke:
35
9
10 četvrtak, 10 septembar 2015 22:57
Peter RV
Politicka napetost u CG, ako je ovo istina, je ustvari odlicna vijest. Znaci, da se neko usudjuje da vodi borbu.
Protiv ulaska u NATO, vrijedi reskirat mir.
Preporuke:
59
2
11 četvrtak, 10 septembar 2015 23:16
Ilija
Ne obraćajte pažnju na napade. U Crnoj Gori se vodi velika bitka koja za cilj ima nestanak Srba. Radite ankete i pokušajte pomoći našem narodu koji živi tamo. Cestitam na odluci da odete u CG i predstavite istraživanje.
Preporuke:
50
1
12 četvrtak, 10 septembar 2015 23:41
Svaka čast
Baš je ilustrativna anketa, pogotovo u smislu kotiranja regiona.
Mislim da su Srbi u NDCG napravili grešku što se utapaju u opoziciju Milu i antikrimi priču, odnosno Demokratski front. To je kao mijenjati vlast u NDH (jer kad ode poglavnik nećeš biti građanin drugog reda, već svoj na svom), upinjati se da budeš konstitutivni narod NDH i da je "emancipuješ" što veli njihov program. I šta će to DF da lustrira, pa da im nije Mila i mafije ne bi bilo NDCG, to je država koja OBJEKTIVNO mora da podigne spomenik Milu. I Srbi će sad svojim glasovima da pomognu da se milotvorevina umije i baci šminku. Trebalo je Crnogorce pustiti da se makljaju međusobno, voditi srpsku priču i nametati se kao zaseban faktor, znajući da niko od njih nije naš saveznik, i kako bilo koji privremeni savez s nekim od njih treba da doprinese srpskom opstanku tamo a ne spašavanju njihovog projekta crnogorifikacije i obraza milotvorevine.

No tek ćemo se jada nagledati, sunarodnici moji mili.
Preporuke:
41
3
13 petak, 11 septembar 2015 07:40
...
Jedina opozicija dole je Mitropolija, sve ostalo glumi opoziciju.
Preporuke:
34
5
14 petak, 11 septembar 2015 09:12
?
Čudno mi sve ovo sa Crnom Gorom konkretno odnos prema Srbima.
Preporuke:
17
1
15 petak, 11 septembar 2015 09:47
Rumija
Đorđe, Vaše istraživanje je samo skeniralo sliku u Crnoj Gori koju mi istrajno prikazujemo putem komentara,putem raznoraznih tekstova,knjiga itd...da, da, stanje je užasno sa tendencijom da za srbski Narod bude još gore.Novi zakon o "vjerskim zajednicama" zapravo ide u tom pravcu i konačno dobro je da ide u tom pravcu kako bi došlo do raspleta događaja:Ili MI ili Milo sa njegovom bandom.Žalosno je da njegovu Bandu podržavaju manjinske etničke zajednice muslimanske vjeroispvijesti i crnogorski katolici ali oni su i najzaslužniji što je Crna Gora ovako nakaradna.Mi i naša Crkva se moramo izboriti za Crnu Goru dostojnu čovjeka, borili su se moji prađedovi i prolivali krv za Slobodu zlatnu i Krst časni izgleda da je to zlo vrijeme ponovo došlo!
Preporuke:
37
2
16 petak, 11 septembar 2015 10:15
ser joška
"Trebalo je Crnogorce pustiti da se makljaju međusobno, voditi srpsku priču i nametati se kao zaseban faktor, znajući da niko od njih nije naš saveznik, i kako bilo koji privremeni savez s nekim od njih treba da doprinese srpskom opstanku tamo a ne spašavanju njihovog projekta crnogorifikacije i obraza milotvorevine."

samo ti savetuj zemljake sa Terazija...
zbog takvih ko ti, što sopstveni narod tretiraju kao imperijalno podanstvo, je Crnogoraca sve više a Srba sve manje
Preporuke:
8
15
17 petak, 11 septembar 2015 11:05
Rumija
Ima istine u tome kuda i đe idu Srbi u CRNOJ!na primer u Baru za kandidata predsjednika opštine DF(Demokratski Front) na čelu sa prof.Lekićem kandidovali su dr.Srđana Kalinića,zubara,crvenozvijezdaša do kosti ali kada se Lekić povukao iz DF jer su mu strani problemi Srbstva i SPC u Crnoj Gori i u tu proču ne želi da ulazi on je u svoju novu stranku poveo i jedan veliki broj Srba koje sada mogu jedino nazvati mondijalistima ali blizu fotelje:tako je dr.Kalinić svoju kandidaturu za predsjednika platio debelo:odrekao se od srbstva jer kada je srbstvo u pitanju nema što da traži kod Lekića osim da ga se odrekne!!Narvno on će ovo negirati kao i svaki konvertit i biće veći branilac takve politike čak i od samog Lekića kome je srbstvo i pitanje srbstva,SPC,Ćirilice i jezika tretiralo jedan drugi put...ali to je kod nas već prepoznato,vijekovima se radi nekih malih političkih privilegija ljudi sebe odriču misleći da su pametni au stvari su ovakvom politikom NADIGRANI!
Preporuke:
28
0
18 petak, 11 septembar 2015 11:31
Lena
Pa pogledajte Mimu Karadžića i Milenu Vučić, oboje ,,Beograđani" kako se zalažu za Crnu Goru u NATO. Tuga i mizerija neviđena. Do duše, da se pohvalim, taj čovek mi je antipatičan još od čuvene mu izjave da je Božić više za ruralne sredine pa ga on nešto i ne slavi. Kakva sramota za Karadžiće a o pevaljki ni ne vredi govoriti.
Preporuke:
34
3
19 petak, 11 septembar 2015 11:33
@ser joška
"samo ti savetuj zemljake sa Terazija...
zbog takvih ko ti, što sopstveni narod tretiraju kao imperijalno podanstvo, je Crnogoraca sve više a Srba sve manje"
Po čemu je bitno gdje sam ja i moje mjesto rođenja? (niti sam na Terazijama, niti potičem sa prostora današnje NDCG)
Po čemu ja tretiram svoj narod kao imperijalno podanstvo? (potpuno nerazumljiva i smješna uvreda, da li se po njoj ja ponašam kao dio imperije ili želim da moj narod služi nekoj imperiji? na koju se imperiju ili imperijalni stav cilja? svaki mi je inače stran)

Mišljenje s kojim se ne slažete, opravdano je i često potrebno napadati, no napada se mišljenje, ono rečeno (npr. zašto poredbe ne stoje, zašto treba lustrirati mafiju a odnjegovati ono što je mafija stvorila, zašto DF nije umivanje milotvorebine i sl.), a ne onaj koji ga je izrekao. To nije dijalog, to je pljuvanje i ne doprinosi temi ni pojašnjavanju kako je ta politika za Srbe dobra, ako ste takvoga mišljenja. Svako dobro!
Preporuke:
10
1
20 petak, 11 septembar 2015 14:26
ob4cl
Ne racunajuci Ukrajinu, najveca greska ruske spoljne politike je nemo gledanje na otcepljenje CG.
Preporuke:
16
3
21 petak, 11 septembar 2015 19:02
Napreduju...
Nema sumnje, svakog dana u svakom pogledu... Sve crnja i sve gora.
Preporuke:
11
0
22 petak, 11 septembar 2015 21:19
slabotinja
Srbi u Crnoj Gori najviše greše kad se prepoznaju u strankama i politici koji nisu jasno i potpuno srpski, zavarani raznim pričama o demokratiji, borbi protiv kriminala, ovome i onome.
Onako bi predstavljali snagu, ovako ih nema, i neće ih ni biti.
Samo Srbi još nisu ništa naučili. Ne vide kako su Hrvati, Šiptari i drugi uspeli ... Prvo osnovni nacionalni cilj, sve drugo posle ...
Preporuke:
10
1
23 petak, 11 septembar 2015 22:12
Brundalo
Gos. Vukadinoviću,kada je dobar uzorak i ispitivanje je pouzdano.Međutim događa se da neko ispitivanje, anketa, ne pokažu pravo stanje stvari.Porijeklom sam ispod gorovitog Durmitora. Napisao sma svojedobno popriličan broj tekstova o C.Gori i o odnosima Srbije i C. Gore, posebno uoči i nakon odvajanja C. Gore, koje su izveli Lipka i Lajčak (članovi Opus Dei).Oni su uspjeli da falsifikluju referendum.Strani uticaj (novac, podmićivanje, ucene zbog šverca oružjem, cigaretama,prodaja skoro cjelokupne obale koja je ustvari bila pranje novca i dr., stvoren je veliki kriminal. Nakon jednog surovog događaja,odnosno mog intervjua u "Monitoru", prestao sam da pišem i da posjećujem moj kraj,koji je Stara Hercegovina (odpntivijeka u tom kraju su Srbi i nemaju nikakve veze sa Dukljanima), pripojen C, Gori na Parškom kongresu.Nedavno, nakon 5 godina, bio sam tri dana u CG. Stanje je katastrofalno.C. Gora nije država, to je pleme,a pleme ne može imati državi, naciju. Pleme će ući u NATO i tu će biti kraj.
Preporuke:
9
0
24 subota, 12 septembar 2015 07:47
ob4cl
Vrhunac servilnosti je hotel Lipka u Kolasinu. To je taj mozak.

Ali ne zaboravimo ni Olega Deripasku koji je 2005. sunuo poprilicno para za raspali KAP i de fakto finansirao kupovinu mekinja za postene glasace CG.
Preporuke:
4
0
25 subota, 12 septembar 2015 12:13
Igor Vida
Priča o srpstvu u Crnoj Gori će trajati dok je živ mitropolit Amfilohije. On je čovek sa kojim se zatvara krug.

Istoričar Predrag Marković je pre desetak godina ukazao na činjenicu da su se Srbi i Crnogorci duhovno razdvojili. Tj. da su Crnogorci od srpske etničke podgrupe mutirali u grupaciju koja sebe smatra posebnom nacijom i svoj identitet definiše suprotno od srpskog.

Slažem se da je srpska politika od početka jalova: Pričom o švercu duvana, organizovanom kriminalu i sličnim stvarima se ne može braniti nacionalni interes. Kao ni uzdanjem u crnogorsku opoziciju.

Mnogo bolje bi bilo, da je Srbija kao matična država prigrlila onaj deo staniovništva, koji se izjašnjavaju kao Srbi. Da se težište priče o srpstvu u CG stavilo na kulturnu autonomiju, i - što da ne? - asocijaciju opština sa srpskom većinom. Kao što je Đukanovićev režim tražio referendum o nezavisnosti, tako tražiti referendum za srpsko samoopredeljenje.
Preporuke:
9
3
26 subota, 12 septembar 2015 13:20
Rumija@Igor Vida
Mislim da griješiš, neće oni tako lako asimilovati Primorje i Boku koji nikad nisu bili Crna Gora, koji su uvijek bili i jedino ostali Srbi!Zatim Brđani i Vasojevići...Ima i Primoraca i Bokelja i Brđana koji su Crnogorci,kukolja ima svuđe ali može se desiti da nas uz pomoć Amerike Milova mafijaška banda istrijebi ili izgnaju.Nama je pogled uprt u Matušku Rusiju i dok je nje mislim da ćemo i mi postojati a zani kalenići,danilovići i ini takvih će biti uvijek!
Preporuke:
10
1
27 subota, 12 septembar 2015 14:02
Igor Vida @Rumija
Ja sam za to da se za početak spasava ono što se da spasti.

Prema popisu iz 2011 u Crnoj Gori su Srbi u većini u opštinama Andrijevica, Berane, Bijelo Polje, Plužine, Pljevlja i Herceg Novi. U odnosu na prethodni popis izgubljeni su Žabljak, Šavnik i Tivat. Ako se ovako nastavi, do sledećeg popisa će gotovo sigurno "pasti" Bijelo Polje i Berane.

Saterali su nas kao narod u mišju rupu. Da bismo opstali prvo moramo da se konsolidujemo, kako u CG, tako i na Kosmetu. U suprotnom ćemo sve da izgubimo.

(Rusiju volim bezgranično, ali je mnogo daleko.)
Preporuke:
10
1
28 subota, 12 septembar 2015 14:45
ob4cl
Te rezultate popisa iz 2011. ne uzimajte za ozbiljno.

Na terenu je stvar pozitivnija, iako su pritisci blago receno fasisticki.

Ja se bojim da bi slanje policije na Ostrog, Cetinjski manastir, Moracu ili druge manastire moglo zaista biti uvod u nesto uzasno. To sam napisao u jednom drugom komentaru.

Srbi u CG treba pod hitno da koriste zastavu kraljevine CG, a ne zastavu sadasnje Republike Srbije, kako bi rupom u zakonu o zastavi odrzali koriscenje trobojke, koja je i srpska i slovenska. Tada im policija nista ne bi smela.

Jako ja slaba informisanost ljudi iz Srbije o situaciji u CG.
Preporuke:
13
0
29 nedelja, 13 septembar 2015 19:33
Bokelj
Gospodine Vukadinović, da gledate informativne emisije javnog servisa Crne Gore saznali bi da je CG najdemokratskija država sa najdemokratskijim institucijama u Evropi i šire. Mnoge druge zemlje su ljubomorne na veliki uspjeh CG na svim poljima kako društvenim tako ekonomskim. Koja zemlja se može povaliti dvadesetpetogodišnicom nepromjenljive vlasti. Možda samo Sjeverna Koreja. Građani u CG žive u raju i zbog toga većina glasa kako glasa. Da bi dobili pravu sliku stanja nije dovoljno samo da dođete i da vidite, morate više pratiti državne medije. Na kraju da podsjetim, nema stranog državnika i diplomate koji je došao u CG a da nije u superlativima govorio o postignutim rezultatima na svim poljima, ali isto tako ne sjećam se nekoga od njih koji je prenoćio u tom raju na zemlji.
Preporuke:
6
0
30 utorak, 15 septembar 2015 23:38
Bob
Ma ne znate vi, to je zemlja koja ima, što reče Milo komunjarac i amerikanista, velike demokratske potencijale. Drugim rečima, kad imate potencijale za nešto, znači da to još nemate, eto to mafijaško, komunjarsko i globalističko amrikansko đubre od državice, još nema demakratiju. Ima li neko mozga da to shvati? Biće uskoro montenigeri gluplji od bosnijaka, za nepoverovati.
Preporuke:
3
0
31 subota, 19 septembar 2015 12:16
Tužno odricanje od mora
Ne racunajuci Ukrajinu, najveca greska ruske spoljne politike je nemo gledanje na otcepljenje CG.


Nažalost, Rusija nije na tu stvar gledala nemo,
već je za interes svojih tajkunskih lešinara, dobrano radila na otcepljenju tog dela Srbije (setimo se, "Crna Gora" koja je osnovana u Jajcu je nelegitimna tvorevina montenegrinskih ... zvanih partizani, i kao takva i ne postoji)i dopustila da je grupa komunjarskih bandita potpuno preigra. Problem velike većine srbijanskih, ali i svih ostalih Srba je što nisu shvatili da se Srbija nikada ne brani na Moravi, nego u Moravicama, ne brani na Ibru, nego na Vardaru, ne brani na Limu, Tari, Pivi ili Ribnici, nego na Bojani. I da se Srbija ne brani samo od Arnauta, nego da se čuva, da je pameti, negde tamo daleko, u Arnautima.

Ali, nažalost, mnogi i danas pevaju višestruko tužnu pesmu: Tamo daleko, daleko OD MORA. A srpsko primorje i more - od Bojane do Omiša - ko šiša!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner